Of u nu een wetenschappelijke achtergrond hebt of niet, onze gemakkelijk te lezen pagina’s over de wetenschap en technologie van Neue Schule producten zullen u aan het denken zetten en u helpen onze passie te delen.

Deze kennis en passie is diep geworteld in Neue Schule en is geëvolueerd tot het punt waar het productontwerp en ontwikkelingsproces een verfijnde kunst is.

Het is van vitaal belang dat we bij de ontwikkeling van de producten in staat zijn om dit inzicht en artistieke interpretatie te vertalen naar prachtig ontworpen bitten die nauwkeurig de ontwerpintentie vastleggen.

Neue Schule zet state-of-the-art engineering technieken in om dit ontwerp vast te leggen en vertaalt dit vanuit een computersysteem naar een gefabriceerde bit, die in staat is om de prestaties te leveren die onze klanten nodig hebben.