Het Neue Schule verschil

Er is iets anders aan Neue Schule design en engineering. We hebben met u gesproken, gekeken naar wat er eerder is gebeurd, nagedacht over uw paard en uw ambities en bouwde onze reputatie op het plezierig en gelukkige samenwerken van u en uw paard.

Onze oprichter, Heather Hyde, begon een van de eerste paarden bit verhuur bedrijven in het Verenigd Koninkrijk in de late jaren 1990 na het zien hoe moeilijk het was om oplossingen te vinden voor bit problemen die je had. De traditionele en hoog aangeschreven Lorinery industrie was in verval in het Verenigd Koninkrijk, Heather vulde de kloof in de paard bitten markt met weloverwogen bit ontwerpen. Met betrekking tot de aanpassing of revisie van traditionele ontwerpen, verfijnd Heather haar ontwerp strategie, geleid door de gedachten en behoeften van ruiters en hun paarden in de 21e eeuw.

Deze ‘nieuwe school’ van denken (“Neue Schule”) is belichaamd in de verfijnde ontwerpen, meer aangepaste profielen en geavanceerde materialen te vinden in onze producten. Paradoxaal genoeg, vooruit gaan als dit in bit design kan ons helpen weer de oude kunst van de klassieke rijkunsten voor het eerst gedocumenteerd door de Grieken. Of het nu op een ontspannen rit of een internationale wedstrijd is, alles wat we doen voor bitten leidt ons terug naar een meer overwogen benadering van het paard.